Medlemsportal

På HSS medlemsportal kan medlemmerne få adgang til oplysningerne, klubben har registreret, og se hvilke ydelser der betales for.

Medlemmerne opfordres til at holde oplysningerne opdaterede; for eksempel ved ændring af e-mail, mobilnummer eller adresse.

Det er vigtigt, at medlemsoplysningerne er korrekte. E-mailadressen bruges til at logge på med, og den bruges også til information om fremtidige opkrævninger; desuden åbnes bommen til havnen fra registrerede og aktiverede telefonnumre .

Log ind på medlemsportalen her

Hvis der er problemer med at logge på, kan man kontakte HSSkasserer<>gmail.com  (<> i mailadressen erstattes med @)

Sejlklubbens privatlivspolitik. forklarer, hvordan Herslev Strand Sejlklub behandler dine personoplysninger..