Sejlerlejre i Herslev

Sejlerlejr med Furesøklubberne
Et mangeårigt samarbejde imellem Herslev Strand Sejlklub, Birkerød Sejlklub, Farum Sejlklub og Yachtklubben Furesøen giver ungdommen en fantastisk mulighed for at sejle, træne og hygge sammen, en lille uge i begyndelsen af skoleferien.
Lejren har sin helt egen hjemmeside og FaceBook-gruppe.

HSS Sommerlejr
I august holder vi ‘vores egen‘ sommerlejr for sejlere, forældre og søskende med masser af sejlads og leg på havnen. Sejlerlejren er et fast element i Juniorafdelingens virke.
Vi mødes om fredagen, og indretter os i klubhuset med liggeunderlag og soveposer, og så går det løs weekenden over, med masser af aktivitet på vand og land. Forplejningen står vi selv for, og den er helt i top!

Bliv medlem af FaceBook-gruppen Herslev Strand Sejlklub – Aktive juniorsejlere, for at følge med i juniorafdelingens aktiviteter.