Kulturudvalgets vinterprogram

Tre klubaftener i begyndelsen af 2023.

Ankerliv – foredrag med langturssejler Thomas Veber,
Torsdag 19. januar 2023 kl. 18:30.

Thomas fortæller om de mikroeventyr, der venter lige uden for havnen – for man behøver ikke sejle helt til Middelhavet eller Caribien for at få de store oplevelser – de findes lige om hjørnet.

Kulturudvalget byder på en gryderet, og der kan købes vin/vand/øl.
Meld din deltagelse til Jeppe senest 16. januar.

Maritim vinsmagning med Vinotto,
Torsdag 9. februar 2023 kl. 18:30.

Vi guides igennem forskellige gode vine, og det sætter jo altid rammen for en god aften i venners selskab.

Kulturudvalget serverer en let tapas og derfor vil der være en symbolsk egenbetaling på 30 kr. pr. næse. Pengene får I retur, for de går nemlig til flere arrangementer.
Meld din deltagelse til Jeppe senest 9. februar.

El i din båd – et fagligt oplæg med Lars fra My Boat Electronics.
Torsdag 16. marts 2023 kl. 18:00

Vi lærer om el-sikkerhed og hele elsystemet omkring batterierne, bl.a. kabeltykkelser, sikringer og hvor meget effekt der faktisk er i en båd med 12V system og meget meget mere

Meld din deltagelse til Jeppe senest 13. marts.

Vi glæder os til at se jer alle.

HUSK at sætte kryds i kalenderen, så vi sikrer et godt fremmøde – og HUSK tilmelding til Jeppe som beskrevet i opslag i klubbens FaceBook-gruppe (SMS, Messenger eller E-mail).

Kulturudvalget ønsker alle et rigtig godt nytår!
Carsten og Jeppe