Sydfjordsstævne 28/8-22

Herslev Strand Sejlklub inviterer til Sydfjordsstævne for B- og C-Optimister, Zoom 8, Tera sport og FEVA joller, søndag 28. august 2022.

Planen er, at B-optimister, Zoom8, Tera og Feva sejler trapezbane med et ydre loop, mens C-optimister sejler op-ned bane (trapezbane med indvendigt loop). Banerne gennemgås grundigt ved skippermødet.

Banen lægges så tæt på havnen som muligt

Første start er planlagt til kl. 10:00

Bureauet er åbent fra kl. 8:00, og der er skippermøde kl. 9:00.

Der vil ikke være printede kopier af sejladsbestemmelserne. Har man brug for dem i papir version, må man printe dem hjemmefra. Sejladsbestemmelserne findes her, sammen med indbydelsen.

Der er mulighed for at campere på shelterpladsen ved sejlklubben (der er ikke vand og el på området). Der vil kun være adgang for biler med enten joller eller følgebåde på parkeringspladsen. Andre biler henvises til strandens parkeringsplads.

Tilmelding her, senest søndag 21/8 …

COVID-19 TILTAG:
– Husk at spritte af.
– Hvis man føler sig syg, bliv hjemme.

Information om seniorernes Sydfjordsstævne, lørdag 27/8.