Forårsfornemmelser – SRPI 2022

Tilmeldingerne til Sjælland Rundt På Indersiden, 18-19. juni er stille og roligt begyndt at komme, og vi glæder os til en god sejlads med saltvand i håret, sol og frisk luft på kinderne.

Sejladsen er åben for alle – kapsejlere, tursejlere, sejlerskoler med mere – og der er start og mål ved Langholm, tæt på havnen. Det kan du læse meget mere om på sejladsens hjemmeside.

Tilmeld dig SRPI 2022 her

6. februar mødtes tolv SRPI-ildsjæle i Herslev, for at planlægge årets sejlads, og 6. marts mødtes sejlklubber fra Isefjord og Roskilde Fjord til koordineringsmøde i Holbæk.

Referat fra SRPI-planlægningen findes på www.srpi.dk. Datoer for sejladserne rundt omkring i Fjordlandet findes i Isefjordkredsens FaceBook gruppe – de fleste findes også i kalenderen her på hjemmesiden.