Sydfjordsstævne 30/8-20

Herslev Strand Sejlklub inviterer til Sydfjordsstævne for B- og C-Optimister, Zoom 8, Tera sport og FEVA Joller, søndag 30. august 2020.

Planen er, at B-optimister, Zoom8, Tera, 420, Feva sejler trapezbane med et ydre loop, mens C-optimister sejler op-ned bane (trapezbane med indvendigt loop). Banerne gennemgås grundigt ved skippermødet.

Banen lægges så tæt på havnen som muligt

Første start er planlagt til kl. 10:00

Bureauet er åbent fra kl. 8:00, og der er skippermøde kl. 9:00.

Der vil ikke være printede kopier af sejladsbestemmelserne. Har man brug for dem i papir version, må man printe dem hjemmefra.

Sejladsbestemmelser er klar, og kan hentes her …

Der er mulighed for at campere på shelterpladsen ved sejlklubben (der er ikke vand og el på området)

Tilmelding her, senest fredag 21/8 …

COVID-19 TILTAG:
Der må være én pårørende pr. sejler.
Ingen søskende, som ikke sejler med.
Skippermøde vil foregå udendørs.
Der er begrænset adgang til klubhus, der er krav om brug af håndsprit inden man går derind. Der vil være håndsprit på klubhusets svalegang
Frokost vil foregå udendørs, evt. på græsarealet på stranden (tag gerne tæpper eller lign med).
Præmieoverrækkelse vil foregå udendørs.
Der vil kun være adgang for biler med enten joller eller følgebåde på parkeringspladsen. Andre biler henvises til strandens parkeringsplads.